Tuesday 28 March 2017

COLE CESER ..OR IS IT MICHAEL J. ?



COLE CESER

https://www.facebook.com/cole.ceser.9

  • Lives in Los Angeles, California
  • Divorced
  • From Bucharest, Romania
**********************
OR IS IT MICHAEL J...

FROM TEXAS.. and within 10 miles of so many Texas towns according to the Dating Sites.


esse cara me adicionou no badoo com o nome de Robert William's disse ser viúvo , sua esposa morreu em acidente de carro e tem uma filha de 2 anos , mora em Toronto , Canadá, tem 39 anos, me adicionou no whatsapp e tentou estorquir dinhero
This guy added me on the badoo with the name Robert William's said to be a widower, his wife died in a car accident and has a 2 year old daughter, lives in Toronto, Canada, is 39 years old, added me to whatsapp and tried to screw up money

2 comments:

  1. esse cara me adicionou no badoo com o nome de Robert William's disse ser viúvo , sua esposa morreu em acidente de carro e tem uma filha de 2 anos , mora em Toronto , Canadá, tem 39 anos, me adicionou no whatsapp e tentou estorquir dinhero

    ReplyDelete
    Replies
    1. Please be careful when they move you to a chat app. It is so they can keep all their women in one place with less risk of being reported.

      Thank you for telling me.

      Delete