Friday 2 December 2016

JOHN HARRY, he's been Blood and Logan and many more !


JOHN HARRY

https://www.facebook.com/profile.php?id=100013743309192

  • CALL TO DUTY 
  • AND I'M LOVABLE
  • Works at U.S. Army
  • Studied at United States Military Academy
  • Went to American Military University
  • Lives in Kabul, Afghanistan
  • Single
***************************

HE'S BEEN MARK BLOOD
(It's got Blood on the nametag and sometimes here they have removed it.. sometimes not).
 

HE'S BEEN RICHARD LOGAN,
HE'S BEEN
JACK LOGAN...

WELL, HE HAS BEEN A LOT OF DIFFERENT U.S. Army SOLDIERS, BUT IT DOESN'T MATTER WHICH NAME THEY USE... IT IS FAKE.

**SCAMMERS**

Using David Kaiser on match.com tried to scam me

45 comments:

  1. He has used the name "Michael Blood" on facebook within the last two weeks, but it has been taken down. He uses the name Michael Blood and the pictures on google hangouts as well.

    ReplyDelete
  2. Tambien con el nombre de Tory Aarice y Dabiel blood no se si en realidad el tipo de la foto hace todo esto perp de que usan muchos nombres si lo hacen chicas pongan atencion solo quieren saar dinero bendito Dios no cai en la trampa busquen informacion antes de enamorarse

    ReplyDelete
    Replies
    1. obrigado.
      Espero que todas as mulheres busquem e encontrem e saibam que são todas falsas.

      Delete
  3. His name on FB is Alexis Alton and he move to app Line to chat with people now.

    ReplyDelete
  4. I know that a lot of profiles are fake... but - who is really the soldier from photo? Is he dead?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No the soldier isn't dead.
      He is trying to live his life with his family after his life has been stolen without his permission.
      It doesn't matter who he is... he is being used. Let's give him respect and let him live without having to answer for this.

      Delete
    2. Oh, okay, sure. I didn't ask about his personalities :) That's very unfair to steal his photos and the rest... I hope that he has a good, normal life.

      Delete
  5. He has a new profile up and running on Facebook. His name is Michael Andrews and he is currently messaging on messenger. I knew to trust my gut and reverse searched his photos he had sent me. I have family in the military and would hate for this to happen to them.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will see if I can find it, it's such a common name he's using !! But we can get therm removed if we do find them. Thank you and I am so glad you searched.

      Delete
  6. Using David Kaiser on match.com tried to scam me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Please report to Match the drop and block. Don't give him scamming practice or encouragement.

      Delete
    2. On "Italki" his name is David. I am a U.S Army . I work under the United States Government as a Soldier but I am currently in syria on a peacekeeping mission. The United States Government have sent troops to syria to protect people for been killed. Since I lost my wife 2015, she died of Cancer of the blood. I have been single and I am ready to start a new life with a new love. I think the distance is not a problem for me.

      Delete
  7. He is still using David Kaiser on match.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He is on Instagram as williambloods but says his name is Derrick....good thing I do my research!

      Delete
  8. На ФБ користи име Bentley Atsem / Bentlet Atsem /. На жалост, касно сам сазнала за превару.
    Да ли су ти и такви икада одговарали и да ли су икада били санкционисани ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.facebook.com/chinkon.obotaye.35
      Thank you we will get that reported and removed. These are low life African scammers. Africa is corrupt and they will not arrest. We have to tell women not to talk to them and send money. We have to stop it from our side.

      Delete
  9. На ФБ користи име Bentley Atsem / Bentlet Atsem /. На жалост, касно сам сазнала за превару.
    Да ли су ти и такви икада одговарали и да ли су икада били санкционисани ?

    ReplyDelete
  10. На ФБ : Bentley / Bentlet / Atsem
    Да ли су одговарали за то шта раде и да ли је од њих било ко санкционисан ?

    ReplyDelete
  11. Налог је данас уклонио - већ је контактирао другу особу / упозорила сам је на њега и његове преваре - није одговорила /. Избрисао је и све своје поруке које ми је слао / ја нисам велики експерт и не знам да их вратим - остале су моје, а сада је и све нестало /. Успела сам пре тога да сачувам фотографије које ми је слао. При крају контакта се служио страшним псовкама и увредама - вероватно је схватио да сам открила његове преваре. На жалост касно - када сам му већ " позајмила " новац, а како га ја немам и нисам имала позајмила сам тај новац од других и сада сам у великом проблему. Хвала Вам на овој рубрици - шта бих ја дала ме је је неко упозорио и да сам на време сазнала за преваранте и преваре.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wish you had seen a long time ago... I'm sorry they found you but block everything that comes to you. Don't take curses from low life African scammer scum. You are worth a thousand of these pigs.

      Delete
  12. Поново је нестала порука коју сам вам слала....
    Ступио је у контакт са особом која се налази на мом налогу - послала сам јој упозорење на дотичног / није одговорила /.
    Два пута је последњих дана мењао фотогтафију на свом налогу.
    Касније, у току дана, је избрисао / привремено... / своје поруке или сте то ви урадили.
    После неког времена су нестале и моје поруке њему.
    Нисам велики стручњак за рад на рачунарима - знам оно осноовно и не знам да ли се то може вратити или не / да остане као доказ /.
    Такође су " нестале " и фотографије које ми је слао - њих сам срећом успела да сачувам.
    Ако до сада нису одговарали, из разлога које сте ми раније навели,зар их не може санкционисати влада и војска САД - ипак је највећи број њих на раду у америчкој војсци и сами су војници ?
    Познати су и познато је шта раде и то већ дуже време.
    Самим тим нечасним поступцима брукају и омаловажавају и своју владу, војску, а највише униформу коју носе.
    Или их иста та влада, без обзира шта радили и чиме се бавили, као и војска, покривају и штите ?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The messages don't disappear, it is just I have to see them before they are published.. we get many 'strange' messages !
      You are not talking to the soldiers or anyone in the pictures. You are talking to Africans who have stolen those pictures and are pretending to be them. None of them are working in the Army !!
      Africa does nothing about this, they like their scammers they like stolen money.
      The soldiers don't shame the uniform, it is the low life scammers that steal the pictures of innocent men in uniform against their will.

      Delete
  13. Драго ми је да је тако, јер војник, униформа, војска је светиња и на првом месту треба да је част, истина, морал, поштење...
    Вероватно сам погрешно протумачила податке на Вашем порталу - преваранти, где испод слике / у униформи - John Harry - Clue Bliss / стоје подаци где ради, школска спрема...
    Знам сада / да сам то одмах знала, не бих сада била у овој ситуацији /, а и накнадно, да користе туђе идентитете, али сам у почетку мислила да и неки од њих раде у војсци или за војску.
    Хвала Вам на Вашем разрешењу моје недоумице.
    Још једном Вам хвала и на овој рубрици и могућности да многи буду упозорени на ове преваранте и криминалце.
    Волела бих да сам ја последња у низу, чије су поштење и спремност да помогнем, злоупотребили и да се више никоме тако нешто не деси.
    Срдачан поздрав

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you... and I wish all scammers should be stopped.

      Delete
  14. Хвала Вам на љубазности и лепим речима. Поздрав.

    ReplyDelete
    Replies
    1. We know some of them if they come to us but we never go to them, you mean the men used in the scams.

      Delete
  15. Поштовање
    Да ли се зна прави идентитет особа које се баве овако нечим ?

    ReplyDelete
  16. He is on Instagram now as em62929 going by Robert McGraw. Just so everyone knows and he is using hangouts app to talk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.instagram.com/em62929/ thank you... can't do anything about Hangouts and I wish people wouldn't agree to go to this Scammers Den... but we can get this one reported adn removed tonight.

      Delete
  17. How to contact with you ... I have a pictures on 2 different account in Instagram his name is Horbart Cole. Nicklas Siepmann... send me all pictures what I found here Instagram and Facebook... few days Chatting after asking about iTunes card..( I did it send I told him go and ask you American friends or ask you mum then he said ishe is to Old to go shopp as is to far ) said I love you I want marry you even if I have my own family kids anpartner

    ReplyDelete
    Replies
    1. We talked on the page. They will be reported and removed tomorrow

      Delete
  18. I have hope you get my comments he is Nicklas Siepmann and Hobart’s cole and Hobart Noah on instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. On Instagram I can find them if you give me the usernames please

      Delete
  19. Поштовање
    Ако ове и овакве нико до сада није санкционисао и казнио и све су више осиљени и не престају са преварама, лажима и обманама и ништа их и нико до сада није зауставио, крајње је време да се нешто конкретно и предузме.
    Напоменули сте да се многима од њих знају прави идентитети и подаци о њима.
    Мој предлог је да им се објаве стварна имена и сви стварним лични подаци и да се то објави у свим и на свим медијима и да се то непрекидно врти / као што се ради са рекламама / и да их се на тај начин стави на својеврсни стуб срама.
    Кроз векове је то давало резултате и имало ефекта.
    Морате признати и да су били санкционисани, данас је сваком притворенику доступан приступ савременој техници, тако да би они и из притвора наставили са својим прљавим послом, тако да и не би било користи од тога што би били осуђени и затворени.
    Једини начин да се зауставе било би њихово јавно обелодањивање и објављивање њихових истинитих имена и података и то објавити у целом свету, наравно помоћу савремених медија.
    И сами знате, да стално гасе и отварају нове профиле са истим или сличним причама, у моменту када схвате да су разоткривени, али то их не зауставља да се и даље баве тим прљавим послом.
    Стуб срама је кроз векове давао позитивне резултате и верујем да би то и данас имало исти ефекат.
    Срдачан поздрав и поново Вам се захваљујем на овоме што радите.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Медији не желе да знају да их стално контактирамо.
      Никад не објављујте све податке о контакту правих мушкараца.

      Њихови животи су у сваком случају оштећени преко жена које их контактирају. Желећи их, оптужујући их, стално се нападају и њихови животи више нису њихови.

      Нису имали никакве везе с тим, не морају да одговоре на то.

      Трудимо се сваког дана да добијемо медије, ТВ новине и било кога да то гласно и свуда.

      Они то неће радити. НИЈЕ СЕРИЈСКО. Ако су учинили наш посао, било би много лакше. Волео бих да се то деси. Али .. да не подстичете контакт стварних мушкараца.

      Delete
  20. Не знам да ли смо се добро разумели - мислила сам на стварна имена превараната, а не особа чије су идентитете украли.
    Тим људима је доста што су им украли личне податке и животе.
    И даље мислим да би то био један од ефикасних начина, како би се ти криминалци зауставили - да се изнад њихових лажних објава ставе њихови стварни подаци, заједно са њиховим стварним ликом.
    Иначе, особа која се мени у почетку представила као Bentley Atsem и даље на ФБ отвара и затвара контакте, под разним верзијама и именом Daniel Blood и са истим овим фотографијама које сте Ви објавили на почетку ових текстова.
    То ме је наљутило и зато сам Вам и написала пре неки дан овај предлог, јер очигледно да није ни најмање на њих / или конкретно на овога лика / утицало што их блокирате, јер они и даље раде те прљаве ствари и не заустављају се.
    Поздрав

    ReplyDelete
  21. Не знам да ли смо се добро разумели - мислила сам на стварна имена превараната, а не особа чије су идентитете украли.
    Тим људима је доста што су им украли личне податке и животе.
    И даље мислим да би то био један од ефикасних начина, како би се ти криминалци зауставили - да се изнад њихових лажних објава ставе њихови стварни подаци, заједно са њиховим стварним ликом.
    Иначе, особа која се мени у почетку представила као Bentley Atsem и даље на ФБ отвара и затвара контакте, под разним верзијама и именом Daniel Blood и са истим овим фотографијама које сте Ви објавили на почетку ових текстова.
    То ме је наљутило и зато сам Вам и написала пре неки дан овај предлог, јер очигледно да није ни најмање на њих / или конкретно на овога лика / утицало што их блокирате, јер они и даље раде те прљаве ствари и не заустављају се.
    Поздрав

    ReplyDelete
    Replies
    1. Онда ми реци како! Не знамо увек ко су они ... понекад ми то и објављујемо.

      АЛИ ... никад не би требало да буде времена када жена шаље новац никоме ... само размисли како би то промијенило свет!

      Друштвени медији и даље олакшавају. Надам се да је превод лош, јер увреда није потребна. Хвала вам. Ми радимо што можемо да упознамо и боримо се са сцаммерсима. Не, није довољно. Шта радиш?

      Delete
  22. Никаква увреда није ни била, нити постојала. Очигледно да Вам нешто није било у реду са преводом.
    Само сам Вам дала неке предлоге и сугестије, из разлога да се ти криминалци и преваранти и даље оглашавају.
    Немојте осуђивати никога ко је добронамерно хтео да помогне нечијој деци - ни не слутећи да се ради о превари и о крминалцима.
    Нисмо сви такви, зар не ?!
    Има много часних, добрих, добронамерних и поштених особа. Због мањине / надам се да је тако / који су криминалци, преваранти, нечасни и непоштени, не можемо све људе стављати у исти кош.

    ReplyDelete
  23. Ако званичне власти не предузимају ништа или готово ништа, да би санкционисали те криминалце, као и Ви сами и ја сам промишљала на који начин се они могу зауставити и онемогућити да и даље чине зло.
    Ви сте већ предузели неке кораке, али. на жалост њих то није зауставило.
    Мислим да све опције и предлоге треба размотрити и стално покушавати да се тај олош заустави.
    И даље мислим, када би се стварна имена и стварни подаци тих белосветских криминалаца и превараната јавно објављивали / изнад лажних профила који су стављали и које користе / да би људи лакше препознали те преваранте и на тај начин не би упадали у њихову замку, а објављивањем и њиховог правог лика на фотографијама, не би се могли сакрити ни у својој ближој и даљој околини.
    Тако би били извргнути својеврсном стубу срама и поље њиховог преварантског рада би сваким даном био све ограниченији.
    На жалост, ја сам касно сазнала / како сам Вам и написала на почетку првог контакта са Вама / да постоје ти и такви подлаци, који користе чак и децу за своје преваре. Ако нисте исти као и они, не можете ни да претпоставите да је све лаж и обмана. Скупу цену сам платила за то. Неко је злоупотребио моју доброту и спремност да притекнем у помоћ људима у невољи / овде се испоставило да сам насела на превару и на жалост, касно сам сазнала за то /.
    Сада сам у великим проблемима због тога.
    Да сам на време знала за ово што Ви радите и да сам на јавним медијима / или другим путем / видела објаву која се врти и упозорава на преваранте и њихове преваре, не бих данас била у овој ситуацији у којој јесам.
    Зато Вам се поново захваљујем на овоме што радите, барем ће неко други бити упозорен и спашен од обмана и превара.
    Надам се због других да ћете истрајати у овоме послу и да ћете на тај начин многе спасити од злоупотребе.
    Срдачан поздрав

    ReplyDelete
  24. Никаква увреда није ни била, нити постојала. Очигледно да Вам нешто није било у реду са преводом.
    Само сам Вам дала неке предлоге и сугестије, из разлога да се ти криминалци и преваранти и даље оглашавају.
    Немојте осуђивати никога ко је добронамерно хтео да помогне нечијој деци - ни не слутећи да се ради о превари и о крминалцима.
    Нисмо сви такви, зар не ?!
    Има много часних, добрих, добронамерних и поштених особа. Због мањине / надам се да је тако / који су криминалци, преваранти, нечасни и непоштени, не можемо све људе стављати у исти кош.

    ReplyDelete
  25. ЈОШ УВЕК НИСТЕ ЈАВНО ОБЈАВИЛИ ИДЕНТИТЕТ ОНИХ КОЈИ СЕ СЛУЖЕ ТУЂИМ ПОДАЦИМА ЗА СВОЈЕ ПРЕВАРЕ !
    До год се то не уради и јавно их се не жигоше, они ће несметано и даље да се баве овим криминалом, а све из разлога да их нико до сада није казнио за њихове злочине.
    Већ сам Вам то раније предложила, јер мислим да би та и таква мера имала ефекта / као код листе педофила и сличних злочинаца, чија имена и презимена, са свим подацима су јавно објављена /.
    До год светске владе то не регулишу законом, не видим други начин да се ти зликовци зауставе.
    Наравно, као и код других видова криминала, то неће све њих зауставити да и даље праве злочине, али највећи број њих ће бити заустављен.
    А за то време, барем за почетак и за оне за које знате права имена, прави идентитет и праве податке, укључујући адресу, државу и све остало, ЈАВНО све то треба ОБЈАВИТИ и на тај начин их ПРОЗВАТИ, ОЗНАЧИТИ, ЖИГОСАТИ.
    Поздрав

    ReplyDelete
  26. On Instagram called pmoore3038, pmoore3039, pmoore35. scammer_fighter reported

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.instagram.com/pmoore3038/
      https://www.instagram.com/pmoore3039/
      https://www.instagram.com/pmoore3035/

      we will get these reported to IG on Monday.. thank you

      Thanks for these.. we will try to get them reported and removed but we have mixed success with IG,but we try !

      Delete